SaaaaRa.....

2009-06-16 / 18:50:55
Tisdag idag, och de innebär att SaRa kommer till sverige idag och det innebär telefon dejt hela kvällen och natten. ;) Dock träffar jag hon inte först på lördag, men huvudsaken är att hon är "hemma". Så mys! Snart är de midsommar också, oj så tiden gått fort. Då blir de midsommar-mys hos pappa och Mona. Sen på lördag fyller jag år, och då kommer SaRa hit och då är de tänkt att de ska bli utgång. Följer förhoppningsvis J. också med. Och på torsdag fyller hjärtat år, de får ju inte glömmas. :) Nu ska jag ta och fixa lite papper, så hejsvejs!

.Det är så mkt som händer just nu, men jag är såå lycklig.

Kommentarer
Sa Ra

Hej gumman! Tack för dejten...Har saknat våra pratstunder. Vi syns snart. Lördag! då gäller det... puss

2009-06-17 / 04:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback