trix.

2009-06-08 / 16:51:35
De blev ingen luleå tripp idag. Men de gjorde inte så mycket, då fick jag en massa fixat här hemma istället. Måste bara komma ihåg att adress-ändra, och flytta bredbandet o hemtelefonen. Så de här får bli min lilla "kom ihåg lista". Nu strax ska jag till sävast och käka, sen får jag se vad jag gör. Btw, de gick bra och sova själv här inatt. Om de var nån som undra, haha! Det börjar mer och mer se ut som ett hem, även om vi har lite kvar att göra. Men jag trivs faktiskt som fisken i vattnet.. Sen har jag ju kvar "min" lgh till sista september, så är ju inte direkt nån brådska med allt det. Nej, nu blve de ointressant. Nu ska jag ut med Hector, sen sävast.. Hörs!

Kommentarer
Malin

Vad jobbar han med? :) Jobbar du något nu förresten?

2009-06-08 / 18:36:47
http://minimallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback