Förkyld.

2009-03-19 / 19:41:55

Tjo!
Nu har jag inte skrivit på nån dag. Inte för att de har hänt så mycket iof. Jag har blivit sjuk. Typiskt, jag som trodde jag skulle klara mig utan en förkyldning. Men nåväl, nu har jag ingen feber iaf. Sitter just nu hos O. och ser hockey. Hv71 leder, och de är bra bra. Igår kväll var jag med vännen, hyrde vi film och chilla på. Väldigt mysigt! Snart helg, och de lutar åt att de blir luleå imorgon. Tänkte vi kolla läget på den nya sportbaren, allstar eller vad den heter. De blir nog bra tror jag. :) Hoppas ni mår bra iaf. Skriver mer imorgon, om jag fått igång min dator vill säga. Jag har fått virus. :( Störande, men en söt plutt ska kolla på de imorgon så de löser sig nog de med skulle jag tro. De blev ett ganska rörigt inlägg, haha. Men så är de ibland! Hejsvejs!


Kommentarer
Anonym

Jo den heter Allstar. Grymt bra Var där ikväll! Maten är dock dyr...

2009-03-19 / 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback