Gash!

2009-03-12 / 21:46:50

frustrerande alltså!!

Jag pratar givetvis om hockeyn, luleå var ju så nära och dom kämpa så bra. Men icke. :/ Nåväl, så är de ibland. Annars idag har jag jobbat, varit på marknaden, solat osv. Jag kommer nog somna som en stock skulle jag tro, jag har gått så mycket idag så jag har ont i mina ben. ;) Men de har varit riktigt skönt, som sagt så älskar jag verkligen att promenera och bara låta tankarna "flyga omkring". Och tankar finns de gott om kan jag meddela. För er som är intresserade, haha! Nej, nu vill jag ha lördag. Det ser jag framemot. Så nu ska jag duscha, och sen hoppa i säng. Hörs imorgon igen alla underbara. kram och natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback