;o)

2009-03-25 / 12:49:20
Jag har just kommit in från en promenad, och vädret är så underbart. Jag älskar när asfalten börjar komma fram, och nu längtar jag efter sommaren. Men vem gör inte det. ;) Senare idag blir de att åka till Kalix en sväng. Ska bli trevligt!

Jag funderar ju väldigt mycket när jag är ute och promenixar, och idag börja jag tänka på hur mycket människor man möter i livet egentligen. Och man lär sig nå nytt av alla dom människorna (fast man kanske inte tror de), och de är de jag tycker är så facinerande. (Oavsett om de är bra eller dåliga saker.) Men poängen är att av alla dessa människor, så finns de alltid några som har gjort ett väldigt starkt intryck på en. Jag menar människor kommer och går, och vissa kommer man aldrig glömma. Men här är fyra människor som jag är helt säker på alltid kommer finnas i mitt liv på ett eller annat sätt. Och den känslan är helt fantastisk!



     

Kommentarer
Bilja

Va bra skrivet! Hoppas du har det bra kram Cilla

2009-03-26 / 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback