Sådär ja..

2009-05-19 / 12:06:26
Dags för en uppdatering kanske. :)

I lördags så blev de utgång trots allt. Först var vi hos Oskar och grilla, och de var väldigt trevligt. Sen åkte vi förbi nån förfest, innan de blev "ice ice baby" och där var de helt okej. Mitt motto är alltid att allt blir vad man gör de till. I söndags så hände de inget speciellt under dagen egentligen. På kvällen blev de middag i sävast iaf, och även där blev de och grilla. Vädret var ju helt underbart, och jag behöver kanske inte säga att jag älskar grillat. I måndags, så chilla jag bara med raringen innan han åkte kan man säga. Och nu, har jag just kommit in från en promenad med C. Tänkte göra mig nå lunch, känner att magen börjar kurra. Sen får vi se vad som händer och sker. I helgen vankas de bröllop iaf då pappa och Mona ska gifta sig, och de ska bli spännande. Vi får hoppas att vädret är på topp då också. Näe, nu ska jag kila och se vad jag hittar i kylskåpet, hoppas ni mår bra iaf och att eran helg har varit bra. kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback