Tvätt & städ..

2009-05-27 / 18:48:23

De blev inte och mysa i soffan tidigare. De blev en sväng på stan med C. istället, och de var ju faktiskt trevligare. Bortsett från regnet. Nu håller jag då på att tvätta, och jag förstår inte hur de kan bli så mycket tvätt på bara en vecka. Sinnes! Har precis duschat Hector också, så han springer runt i lgh som en dåre. Ikväll får jag se vad som händer och sker, kanske blir ett vinglas med C. Hon åker ju iväg på äventyr imorgon, och jag tror hon behöver prata ut om sin nervösitet. ;) Nåväl, de återstår och se. Återkommer imorgon, hejsvejs!


Kommentarer
Malin

Någon uppdatering snart kanske? =)

2009-05-31 / 21:59:02
http://minimallan.blogg.se/
c.

Jag ser verkligen fram emot, vinkvällen ;) Du ska få höra ALLT! saknar dig pingu!

2009-06-01 / 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback