Helgen..

2009-10-26 / 17:55:25

Nu kommer de äntligen en liten uppdatering. :)

Helgen har varit helt underbar. I fredags, så var de Umeå som gällde. Och de var en sån mysig liten tripp. Tihie! Dock hann jag aldrig träffa J. & B. som jag hade planerat, och de var lite trist men annars får fredagen bara tummen upp. Lägger upp några enstaka bilder, då jag inte vet om N. vill vara med på bild...









lördagen, sov vi ut och de var så skönt. Hector var i sävast, så behövde inte alls tänka på att kliva upp och gå ut med honom. Sen strosa vi runt på stan ett tag, innan de blev dags för middag och då kom E. och gjorde oss sällskap. Trevligt värre!



Söndagen, då tvätta och städa vi. Sen var de middag i sävast, och sen bingolotto där vi blev en hundring rikare. Sen var de bara kramkalas resten av kvällen! Måste visa vilken gullig sak jag fick på mailen i helgen också, av en söt liten plutt. Tack M. :)



Nu blir de middag, innan jag ska traska iväg till E. och kika hockey. Vi hörs ikväll, eller imorgon..

 


Kommentarer
Sa Ra

Hej sötunge!



Du blir bara vackrare och vackrare, men stora magen.Innan detta är färdigt får vi nog vagga fram du och jag. åt som en gris i bulgarien. så har gått upp några kg:) låter som om du haft en luktar illa helg. men de är lugnt. luktar ganska illa jag med.



älskar dig. syns snart. puss

2009-10-26 / 19:07:56
sis

Hej du... Läser inte S din blogg? Med tanke på alla indikationer att det blir en flicka, så kanske hon blir besviken nu då ni röjt könet :)



Du är en riktig superpuma med magen! Du verkar ha världens gulligaste sambo också!



jag har shoppat lite till åt bebben, men i stl 62 och 68 denna gång.



Ses på onsdag! KRRRRRRRRRAM

2009-10-26 / 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback