klaga!

2009-10-22 / 13:05:23
Idag har jag ont i ryggen. Man brukar ju säga att man sovit som en prinsessa, men vad är motsatsen till de?! Om man sovit riktigt dåligt alltså, hur som helst så ta de ordet och gångra med 10 så förstår ni vilken mysig natt jag har haft, eller inte. Sen har jag jätte ont i armen, där jag vaccinera mig. Borde inte de försvinna snart?! Usch, vad jag klagar idag.. Men som Malin sa; Ibland får man faktiskt klaga. ;) haha! Fast jag klagar, så älskar jag ändå denna dag.. De är Torsdag, hjärtat kommer hem. Och Sessan, är vildare än vanligt. Så dom två sakerna, gör hela min dag. Dessutom är de hockey ikväll. Nu ska jag hoppa in i duschen iaf. Imorgon bär de av till Umeå, vilket jag ser framemot. Ska bli jätte mysigt! Tihie. kramen!

Kommentarer
malin

Sovit som "prinsessan på ärten", Hon fick ju ont i ryggen när det låg en ärta under alla hennes 100 madrasser ;)



JA man får klaga, jag har faktiskt också ont i armen det har blivit hårt och rött där hon stack :S



Åååh fuskis att din gubbe får komma hem idag, jag får allt lov att vänta till imorgon kväll.



kramen

2009-10-22 / 13:09:12
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback