Bitring

2010-08-26 / 08:49:56
God morgon!

Har du sovit gott? Själv har både jag och Saga (även Hector) sovit som två sömntutor, och vi vaknade alldeles nyss. Ögonlocken är fortfarande sådär tunga. Nu ska vi se till att vakna till liv och se vad dagen har att erbjuda. Vi ska ju som sagt till bvc lite senare idag, annars hade vi lätt hängt med till öppna förskolan. För övrigt så håller jag tummar och tår för en massa saker idag.

En nyvaken brutta, med sin pyjamas och älskade bitring.



Btw! Jätte roligt med alla kommentarer. Vi fortsätter i den stilen va! ;)


Kommentarer
Madde

Men hej och tack! Ja, här i bloggdjungeln kan man verkligen hitta vem som helst, hur hittade du mig? :)



Ja, det kommer bli en anmälan. Får se om jag sätter mig med det till veckan eller efter operationen. Är svårt att veta vilket som är bäst både för mig och mina skitungar.



Ni har ju så söt flicka. Hälsa Micke från mig och hoppas allt är fint med er!



2010-08-26 / 11:25:29
http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback