I-landsproblem

2010-08-31 / 19:17:22

Vi ska alldeles strax ut med Hector för sista gången ikväll, så vi kan mysa ner oss i soffan till fångarna på fortet i lugn och ro sen. Dock får vi klara oss utan Lotta. För en stund sedan så gick dessutom en propp. Såna gånger önskar man att ens pojkvän verkligen inte hade veckopendlat och när det blir strömavbrott vill säga. Haha! Hade vi bott kvar på det gamla stället så hade det varit lättare, för då hade man bara behövt trycka på en knapp men det här huset är äldre, så nu är det inte lika lätt lixsom. Behöver jag säga att sånt där är inte min starka sida. Nåväl, det löser sig alltid. Men det här får mig att sakna Petra, för jag lovar att hon hade kunnat hjälpa mig. :)

Idag hade min morfar haft namnsdag, om han hade levt. Arvid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback