Matkunskaper

2010-08-25 / 23:07:40

Svar till anonym: Jag kan laga mat. Bara för att jag gillar att ha lunch/middagsgäster betyder det väl inte att jag inte kan laga mat? Snarare tvärtom va?! :) Eller vad tänkte du?

Godnatt allihopa!

En liten uppdatering och jag säger som min underbara vän:

"Vi råkar även bara ha underbara pojkvänner som älskar att laga mat och sen råkar vi ocksa ha en förkärlek till att äta ute. Tur att vi kan skämma bort oss själva i bland, de ar vi värda!!! jag saknar dig. puss puss"


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Så onödigt med anonyma kommentarer!

2010-08-25 / 23:36:47
http://vi2blir3.se
Helena

Är det någon knäppis som undrat? Skit i denne. Du är ju jätteduktig på det där med mat. Jag vet ju alla dina favvorätter :)

2010-08-26 / 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback