Lunch.

2010-08-31 / 09:56:49

God morgon bloggvärlden!

Igår kväll pratade jag med Sa Ra och jag påminns alltid om varför jag älskar henne så otroligt mycket. "Bästa vänner är som glass och söta bär, du är glassen och jag är dom söta bären!" Visst är det så alltid. Dock skulle jag nog säga att det var tvärtom va..

Idag är det lunch med systeryster som står på agendan. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Ikväll blir det iaf fångarna på fortet med popcorn och Lotta! Det blir nog en bra Tisdag.




Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Men ja absolut, kanske till helgen? :D

2010-08-31 / 14:05:09
http://vi2blir3.se
Vi2blir3.se - Malin

Ja men de låter kanonbra :) Då har vi något att sikta på och så ser du ju vad du och M ska göra i helgen också :)



Nej hoppas verkligen att de lugnar ned sig, vila nu ett par dagar så får vi se =)

2010-08-31 / 14:25:03
http://vi2blir3.se
Sa Ra

det var sa mys att fa prata med dig! jag saknar de dar, nar vi kollade pa tv tillsammans genom mobilen. du fattar vad jag menar : ) alla tyckte verkligen att vi var dumma i huvudet haha. Fast du far baklaxa. Micke fyllde pa din mobil i gar. sa ditt sota bar baklaxa haha. puss puss saknar dig

2010-08-31 / 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback