Från idag

2010-12-27 / 01:24:22

En snabb uppdatering innan jag hoppar i säng. Och den här gången ska jag inte somna innan jag ens hunnit öppna instruktionsboken till kameran. Men, det var iaf jätte trevligt då pappa och Mona kika förbi tidigare idag. Saga visade bla. stolt upp alla sina julklappar i leksaksväg, och speciellt dom som lät. Precis som det ska vara ungefär. Annars idag har vi även hunnit vara på stan en sväng, eller snarare på Åhlens. Jag fyndade faktiskt en hel del, då det var/är 30 % på hela varuhuset. Tryck på gilla-knappen! Saga fick sig kläder och en lära gå vagn (den på bilden nedan), och jag fick mig smink, parfym och smycken. Nöjd är jag iaf, då jag fick mycket för pengarna! Tavellisterna ovanför soffan är nu också (äntliigen) på plats och det känns bra. Men nu, sängen! Godnatt!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback