År 2010

2010-12-31 / 13:49:19
Idag är det nyårsafton, och 2010 har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv. Året då våran kärlekssaga gjorde entré, och våra liv förändrades för alltid. Självklart har det inte bara varit guld och gröna skogar, men å andra sidan har jag aldrig tidigare känt sådana kärlekskänslor som jag har gjort det här året. Jag har sagt det förr och säger det igen, kärleken är allt mäktig och påverkar oss människor mer än vad man tror ibland!

För oss blir det en väldigt lugn nyårsafton, då våran prinsessa är sjuk. Men (Sagas) morbröderna kommer på middag, och menyn består av pepparstek, pommes frites, sallad och pepparsås till varmrätt och cheesecake till efterrätt. Jag hade även tänkt testa göra två alkoholfria drinkar till kvällen, till mig och hjärtat. Sen om jag får min vilja igenom så kommer det även spelas en massa sällskapsspel och lekar som charader osv. men vi får se hur jag lyckas med det. Mår prinsessan bättre senare ikväll blir det även att åka till Luleå (det är en slags tradition) för att se fyrverkeriet och välkomna det nya året. Annars, skålar vi in det här hemma hos oss. Vi har hur som helst köpt Peltor Kids hörselskydd åt Saga och jag är även övertygad om att det kommer bli en väldigt mysig nyårsafton. Jag hoppas att ni får en trevlig nyårsafton, och redan nu får man väl säga gott nytt år på er! Jag hoppas även att ni väljer att fortsätta följa bloggen 2011..



Kommentarer
Sandra

Gott nytt år på dig Elina :P Så ni ska också äta Cheescake.. Hoppas ni får en toppen fint nyår!



Många kramar

2010-12-31 / 14:25:37
http://sandstorm.bloggplatsen.se
Sandra

tack så mycket, jo jag var väldigt smal på den bilden. vad tänkte du för slags bild? då jag var som störst och den eller hur jag ser ut nu igenfört med den bilden? haha, nog tror jag din cheescake bli bra :) Vet ju inte ens om min är god för de är första gånger jag gjort det ! :D

2010-12-31 / 16:10:36
http://sandstorm.bloggplatsen.se
Victoria

Mitt starkaste minne var självklart den dagen då Ebba föddes, den dagen var helt jävla fantastisk!!! :).

2010-12-31 / 21:50:41
http://vigan.blogg.se/
Helena

Då saga gjorde entre förståss :)

2011-01-01 / 02:10:46
Mia

Mitt starkaste minne är helt klart när sonen föddes =)

2011-01-02 / 01:07:08
http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback