Haha, sööt!

2010-07-24 / 11:47:12
Ännu en dag med lite smått och gott på agendan. = Vi hörs liiiite senare idag! MEN först måste jag få lägga upp en "lista" som jag har kopierat från Helenas blogg. Ni ser ju rubriken själva.


Jag kan berätta om veckans bravader som hon (Lea) gjort:

Medan jag duschade tömde hon alla tuber med solksyddskräm i diskon. Hon motiverade det genom att hon faktiskt höll på att baka!

Då jag bäddat stora sängen och sedan gått till hennes rum för att bädda, hör jag hur det lever om i stora sovrummet. Där står Lea och har rivit ut ALLT! och motiverar det med att hon ska bädda rent.

Lea får ALLTID hjälpa till i köket; Denna gång tog hon ett eget initiativ att koka makaroner, men hällde ut alla (1kg) makaroner på köksgolvet. (att tillägga är att hon absolut inte får använda spisen och det respekterar hon)

Igår, då vi "bara" skulle tvätta hann Lea dra ut hela sin garderob med motiveringen: Mamma nu ska vi rensa ut det som jag inte kan ha mer. Vi ska låna ut kläder till Saga.

Haha, visst har jag allt en påhittig och underbar systerdotter?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback