Underbara M.

2010-07-23 / 18:33:04
Vad har hänt denna Fredag då?! Vi har varit i Luleå. Vi har gått på marknaden. Jag fick mig strumpor, och Saga fick sig ett par coola t-shirtar. Hector har varit hos frisören. Jag hittade en till slut, men jag blev dock rätt besviken då vi var och hämta han och jag såg resultatet. :( Så nu sitter fina M. och klipper till han så det blir lite bättre. Det kallar jag kärlek och det är just såna här saker som gör att jag älskar han så oerhört mycket. Jag menar, vilken kille skulle sitta en Fredag kväll och klippa en nakenhund?! Sen, eller ja snart kommer Emil och Oskar hit på middag så vi får inviga matdelen. Det ska bli både trevligt och gott, och som avslut på kvällen blir det som sagt film! Vet ni vad jag kallar det?! Fredagsmys! ;) Är det party, eller fredagsmys som gäller för er då?

Kommentarer
Mia

Såklart du får! :) Åh, vad han är söt som är så hjälpsam! Mamma tycker förresten att Saga är jätte lik dig! har din mamma jobbat på BB någon gång? Mamma tyckte nämligen att hon kanske jobbade på BB, då Jesse föddes?



Jag ska bli frisk och bacillfri så ses vi! :D

2010-07-23 / 21:22:00
http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback