Jag är kär!

2010-07-31 / 13:00:00

Idag när jag loggade in på min inkorg, så såg jag att jag hade fått en massa gulliga kommentarer (tack så mycket) så nu känner jag mig pepp på att börja blogga igen. Jag känner faktiskt att jag och bloggen går hand i hand igen. Haha! Men hur som helst. Igår kväll så var faktiskt jag och Michael barnfria. Något som jag inte kände till, då söta M. hade planerat in det. Vi började kvällen med ett biobesök, och på filmduken var det Bröderna karlsson som visades. En film jag gillade väldigt mycket, och jag fick mig ett gott skratt kan jag lova. (Även det var ett påhitt var hjärtats sida, jag visste inte vilken film jag skulle få se först när jag satt ner i biosalongen.) Efter bion så gick vi till waldorf och åt deras goda pepparstek på uteserveringen och vädret var verkligen perfekt för att sitta ut. Även lite efterrätt slank ner, haha! Efter all mat och efterrätt så bestämde vi oss för att gå längst vattnet, vi pratade om allt och ingenting och bara njöt av varandras sällskap. Tack snälla älskling, för en helt underbar kväll. Jag älskar dig, puss! Kvällen avslutades med en film hemma i soffan, tillsammans med vårat lilla charmtroll (som för övrigt somna efter en kvart ungefär) som hade haft en jätte bra kväll med sin farmor. Dom hade bla. varit hos faster N. och kusin A. och "farbror" E. och hälsat på. Min Fredag får 12/10. Bilderna får tala sitt eget språk. Vad får din?





        

Idag blir det nog att bara mysa här hemma. Vädret var inte alls något att hurra över. Eventuellt att vi bakar bullar, och sen tänkte vi oss även ut på en promenad om det slutar att dugga/blåsa. Hector är på en minisemester i Arjeplog, så han vet jag inte när vi får tillbaka. Men jag skulle gissa på ikväll. :) Vad gör ni idag då, PDOL kanske?! Njae?









Kommentarer
Helena

Skönt att ni fått vara barnfria en kväll. Krams

2010-07-31 / 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback