Är det du?

2010-06-26 / 10:33:50

Det första jag ser när jag kikar ut genom fönstret idag är en massa blommor och jord som ligger på gågatan. I princip alla blombänkar och blomlådor är förstörda, genom att "någon" har kastat ut alla blommor och all jord ifrån dom. Min fråga är lixsom, varför, hur orkar man och vad får man ut av det? Tycker det är tråkigt med männsikor som bara förstör. Det är verkligen dagens minus. Idag har vi lite svårt att välja vad vi ska göra, ifall vi ska till överkalix till våran stuga, eller om vi ska dona på i lägenheterna. Hmm. Ajja, vi får fundera på det ett tag till, men ni får ha en bra dag! :)


Kommentarer
Anonym

shit vad konstigt. kl 08 cyklade jag igenom stan och då förvånades jag faktiskt över att det inte var något som var förstört. dock var det 2 små mörka pojkar som lekte i lekparkerna utanför gallerian.......

2010-06-26 / 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback