Dop

2010-03-31 / 13:46:55
Sådär, nu är dopet bokat. Vilket känns otroligt skönt! Alla namn är dock inte spikade ännu, hehe. Det blev den 23 maj iaf. Jag försökte ta så sent som möjligt, så SaRa kanske har möjlighet att komma hem. Vilket vi hoppas och håller tummarna för. :) Saga ser ju framemot att få träffa sin underbara gudmor och jag längtar efter att få träffa min älskade vän som betyder väldigt mycket för mig. Sen när jag hade bokat, kom jag dessutom på att det faktiskt är på pappa och Monas års-dag. Dom gifta sig nämligen 23 maj förra året. ;) Nu är det bara att köpa frimärken, och lägga inbjudningskorten på lådan, sen är det klart! Vi har dock inte bestämt om vi ska ha ett litet eller stort dop, men det lutar åt ett litet inom familjen bara. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig klar. Vi hörs ikväll, kram kram på er alla söta människor!


Kommentarer
Sa Ra

Åhh, jag vill också ha ett inbjudningskort. Så söt hon är! men jag har ingen fast adress först på tisdag. Så jag mailar min adress då. kan du maila din adress också?jag har skrivit ett jätte långt brev till dig, det känns som att jag pratat med dig men så kom jag på att det måste ha varit för att jag skrev brevet. ingen lär väl fatta vad jag menar, men huvudsaken är att du förstår : ) jag ska även börja kolla lite resor i helgen. Vill verkligen komma. det är mitt mål nu i alla fall.puss på dig gumman. saknar dig som alltid. underbara bästa Elina.

2010-03-31 / 18:40:32
Mia

Lilltösen! Gud så hon är sööt. Hoppas hon får 3 namn! Det har jag :-)

2010-03-31 / 20:21:12
http://lillamias.blogg.se/
Julia

Vad roligt med dop! :-) Förstår att du vill ha hennes gudmor närvarande, men tack och lov får man ju bli det trots att man kanske inte är med!



Kram!

2010-03-31 / 20:41:02
http://julialindholm.blogg.se/
Lisa

hihi vad mysigt med dop! Jasså! Så du har sett mig brumma lite=) Ja, snart är det dags att ta körkortet, hujja!

2010-04-01 / 11:09:32
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback