Beach 2011

2010-05-26 / 11:54:04
Idag var det ju också rätt tråkigt väder, dock inget regn (just nu iaf) och det gillar vi. :)

Annars då? Ja, just nu håller jag på att små fixa här hemma medans Melissa Horn spelar i högtalarna och Saga ligger i babygymmet och chillar och Hector sover som en stock på soffan, så som ni hör är det rätt lugnt här på kungsgatan för tillfället.. Men på ett tag ska vi ut och promenera med E. och det ska bli skönt. För nu jäklar ska dessa graviditetskilon bort. Jag trivs absolut inte med mig själv, så jag är riktigt pepp. Men det är faktiskt lättare sagt än gjort, men en bra början är iaf att all coca cola jag drack förut är finito! ;) Jag säger såhär, beach 2011! :)

Sen ikväll blir det middag i sävast, och sen tänkte jag även försöka lägga ut lite saker på tradera eller kanske blocket? Äsch, det återstår att se. Men vi hörs sen igen! :)

Kommentarer
Mia

Du är så söt:) Och duktig! Har ni en röd Saab? : )

2010-05-26 / 11:55:53
http://lillamias.blogg.se/
Helena

Du är lika snygg som vanligt. Bara så du vet. Motion är dock bra för hjärtat och orken. :) Vad ska ni sälja?

2010-05-26 / 12:12:20
Mia

Ja! Jag var på Kvantum och handlade, och sedan när jag gick ut på parkeringen körde en röd Saab förbi och killen som körde var SUPERDUPERLIK ditt hjärta! ;) Jag trodde verkligen det var han.

2010-05-26 / 13:57:11
http://lillamias.blogg.se/
Sa Ra

Gumman jag instammer med din syster! Kunde inte ha sagt det battre sjalv. du ar alltid lika snygg och vacker. saknar dig snygging. puss

2010-05-26 / 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback