Dop

2010-05-23 / 09:29:59
Godmorgon på er! Dock har vi varit uppe med tuppen, så klockan känns så mycket mer. Men idag är det iaf Sagas dag, och jag tror det blir en underbar sådan och vi får hoppas hon är på strålande humör hela dagen lång. Jag får även träffa några släktingar till M. för första gången, vilket jag ser framemot. Men nu ska jag börja göra mig klar så det inte blir allt för stressigt sen, vilket det ändå kommer bli om jag känner mig rätt. Haha! Bilder från dagen kommer nog upp ikväll så kika in då vett jag. Nena har nämligen lovat att vara min fotograf idag. Fina Nena! :) Men ni får ha en bra dag, dom hade väl lovat rätt dåligt väder va? Fast just nu är det sol iaf. Men ni andra, vi ses snart! :)

Kommentarer
Nina

Hoppas ni har en underbart dop idag! :D



Jag kom att tänka på en sak. Vilken storlek har Saga nu? Jag har nämligen en ascool skinnjacka (fejk) i lila som jag köpte på H&M då jag trodde att lillen var en lillan. Den är i storlek 62, tror jag, men ser ganska stor ut. Jag kan mejla en bild om du vill och om du gillar den behöver jag bara din adress. ;)

2010-05-23 / 12:18:56
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Sa Ra

Vilka underbara ord du skrev till mig i ditt förra inlägg! Jag blir tårögd när jag tänker på hur långt ifrån vi är varandra men hur stark vänskap vi har och alltid kommer du vara min bästa bästa vän. Jag önskar att jag kunde vara med er i dag. Du får ta många många kort och skicka till mig. Fy så tråkigt det är att jag inte kunde komma och vara med.Lycka till nu gumman. det kommer gå så bra. jag älskar dig! Saknar dig så mkt och vill hålla Saga någon jäkla gång. puss puss

2010-05-23 / 13:00:58
Helena

Tack för en underbar dag. Det blev 251 bilder. Ska gå igenom dessa nu och plocka bort "skräpet" först innan jag börjar redigera. KRAM

2010-05-23 / 15:36:17
Helena

Jag har ett önskemål om att ni lägger ut bilder på alla Sagas presenter och var de kommer ifrån. Det kan ni väl göra? Please?! jag är så nyfiken :)

2010-05-23 / 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback