Koppel, tack!

2010-05-28 / 23:30:05
Vi åkte en sväng till Gultzauddenhär på kvällskvisten  för att kika läget. Dock glömde vi bort att det är Fredag och snart studenten men det var mysigt iaf. ;) Nu blir det film och nötter, vi hörs imorgon!

 

Sen en sista sak som gör mig fruktansvärt irriterad, är när människor inte har sina hundar kopplade. Det finns faktiskt dom som dels, är hundrädda och sen är det lag på att ha hundar kopplade på speciella ställen så koppla era hundar. Tack! Rent generellt får en hund aldrig, även om inte koppeltvång föreligger, springa lös okontrollerat. (Svenska kennelklubbens hemsida)

Kommentarer
Anonym

men det är ju allt annat än snällt mot sin hund att aldrig låta den få vara lös

2010-05-30 / 13:52:42
emelie

Det skulle aldrig falla mig i tanken att ha Kompis kopplad jämt o ständigt för att vara andra människor till lags. Går min hund lös vid min sida, inte ens tänker tanken att gå fram till varken människor eller hundar, och dessutom inte ens skulle svara upp ifall han blev påhoppad, så ser jag ingen anledning att koppla honom heller. Tycker det är hemskt med folk som däremot aldrig släpper sina hundar lösa. Men det var min åsikt :) Ha det fint! /emelie

2010-06-03 / 13:17:44
http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback