Pingst

2010-05-23 / 00:11:58
Nu är nästan allting klart till imorgon, vilket känns riktigt skönt. Lite små fix bara, men det fixar jag imorgon innan vi åker till kyrkan. Ska bli så mysigt, och intressant och se vilket humör Saga väljer att visa prästen. ;) En sak jag kan tycka är lite jobbigt angående imorgon är dessa kameror, jag gillar inte alls kort just nu. :/ Men gilla läget! Hur som helst, idag på stan hitta jag lite smink, (rosa) nagellack och ett linne som fick följa med mig hem. Smink är roligt att handla, men så dyrt. Borde finnas ett "tjej-bidrag" till sådant. Eller vad säger ni tjejer?! ;) Sen blev det även lunch med O. också, och sen en sväng till Ica maxi för att inhandla dricka-backar osv. Med andra ord, ytterligare en dag fylld med påhitt och en bra sådan ska jag tillägga. Nu, godnatt! Vi hörs imorgon allihopa...

Sa Ra... Jag saknar dig enormt mycket. Min bästa, underbara och söta Sa Ra! Jag behöver väl inte säga hur underbar du är och hur mycket jag saknar dig?! Du är bäst min vän! PUSS

Kommentarer
Julia

Tack :-) Ja hoppas ni får uppleva en minnesvärd dag och att Saga är på topphumör :-) Kram!

2010-05-23 / 09:08:26
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback