Pink

2010-05-26 / 23:22:11
Jag och Emil lyckades ta oss ut trots att det började regna tidigare under dagen. Den som led mest av allt var nog, Hector. Han gillar verkligen inte att bli blöt, haha! Själv så tycker jag det kan vara rätt mys och gå i regn, om man har rätt kläder vill säga. Sen har vi även varit på middag i sävast, och där serverades det spaggetti och köttfärssås. Mycket smarrigt! Nu tänkte jag lägga mig i sängen, och läsa nya VR som dumpa ner i brevboxen tidigare idag, mys! Det är bara hjärtat som saknas. Men godnatt och sovgott alla söta människor! Vi hörs imorgon igen! 


Kommentarer
Helena

Söta söta saga!



Vi ses imorgon!

2010-05-27 / 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback