Bus!

2010-10-27 / 11:41:25
Idag (på morgonen) när jag gick in i Sagas rum så hade hon i princip möblerat om i hela sängen och roligt tyckte då hon det var. Haha, busungen! Men annars idag blir det nog rätt lugna puckar, jag tänkte mig bla. ut på en promenad och kanske springa in en snabbsväng på H&M. Sen i eftermiddag tror jag även mamma/mormor skulle kika förbi. Jag känner mig lixsom frisk, men inte friiisk. Men imorgon däremot tänkte jag/vi försöka ta oss ut bland barn och vuxna igen.  



Psst. Det var roligt att läsa era åsikter om jämställdhet. Vilka kloka människor ni är!


Kommentarer
Sofia - Mamma till Tove

Ojaa :)

Skönt att du verkar vara på bättringsvägen i alla fall! :) Det finns inget tråkigare än att vara sjuk, usch!

2010-10-27 / 13:38:20
http://sjarverud.blogg.se/
Anonym

fin blogg :)

2010-10-27 / 14:21:52
http://toalettborsten.blogg.se/
Sa Ra

ja men vi vill ju hora din asikt ocksa ; )

2010-10-27 / 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback