Mes, ja!

2010-10-30 / 10:54:55
Men god morgon på er.

Vi kom hem så sent igår, så jag orkade inte börja sätta mig och blogga. Det blev en film, och reprisen av Idol istället dock tyckte jag att det var ett rätt tråkigt avsnitt (eller så var det bara jag som var extremt trött) och det var ingen som direkt sjöng sådär jätte bra. Eller? Bortsett från Jay faktiskt! Men det var iaf jätte trevligt i Pålänge och det bjöds på te & kvällsmacka, glass och tomatmarmelad (från gröna tomater) som Mona hade gjort själv. Jag var väldigt skeptisk innan, men det var faktiskt väldigt gott. Saga fick dessutom smaka liiite glass, och behöver jag nämna hur smarrigt hon tyckte det var? Näe. Hon gapade som en liten fågelunge hela tiden, tihie!











Sen hade dom ett citat på kylskåpet som var rätt bra tyckte jag. "Att städa medan barnen är små är som att skotta snö, när det fortfarande snöar". Tack ni för en mysig kväll!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars idag blir det att fixa några ärenden samt köpa julpapper etc. så vi får slå in dom första julklapparna (innan jag glömmer bort var jag gömmer dom vill säga). Sen blir det middag, och jag ska försöka övertala hjärtat att vi ska äta tacos och sist men inte minst så ska vi och tända ljus på gravarna. En rätt chill och mysig dag med andra ord. Ni ska på farmen, eller kanske rent av på någon maskeradfest?! Själv blir jag livrädd för alla läskiga masker osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback