Pang i golvet

2010-09-25 / 18:12:03
Nu är det bara jag och Saga igen, och jag har ingen aning om vad vi ska fördriva tiden med? Förslag, tack. Men vi har haft en bra dag, och vi lär sova gott sen inatt i våra nybäddade sängar. Hur som helst så glömde jag visa vilken fin trämålning jag hittade till Sagas rum på marknaden. Jag gillar Lilla My!



Andra bilder från idag.







Sista bilden här har en historia bakom sig, och en fråga: hur långa armar kan dom få egentligen? Jag höll på att dammsuga här i vardagsrummet och mitt i allt så hör jag en smäll och man tänker ju alltid det värsta. Men då har hon (hur hon nu lyckades) fått tag i den här fruktsskålen (hon puttade ner den på golvet) på något sätt och när jag tittar på henne så ler hon bara. Än en gång säger jag som min fina syster: "dom är designade så att man inte ska kunna bli arga på dom" och nog är det så alltid. Nu gör hon i princip inge annat än försöker få tag i den men mamma lär sig av sina misstag. :) Gullefjun!

Kommentarer
Anonym

Söt Lilla-my figurin :)



Hihi deras armar är som tentakler!

2010-09-25 / 18:21:37
Victoria

Jag gillar också Lilla My!

Men egentligen så är hon ju ganska elak :P.

2010-09-25 / 20:21:35
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback