Buzzador - Locobase Repair

2011-12-06 / 10:36:42

För någon vecka sen fick jag hem paketet ifrån Buzzador med LocoBase Repair produkterna och äntligen, äntligen har jag hittat en kräm som faktiskt hjälper mot torr hud. Jag är nöjd, och den senaste veckan har jag även smörjt in Sagas kinder med Locobase då hon har varit väldigt röd och torr om dom och bara efter några dagar ser och känner man skillnad. Jag kommer definitivt alltid att ha hemma en tub med Locobase Repair. Det ryktas även om att den ska vara bra mot torra läppar, men det är ingenting jag har testat själv så om det ligger någon sanning i ryktet vet jag inte?



 

Används till mycket torr och skadad hud, 1 till flera gånger dagligen. Innehåller hudidentiska lipider som påskyndar hudens reparationsprocess. Dryg att använda. (Den är verkligen dryg).


Kommentarer
Petra

Jag använde dem till läpparna, och ja, dem blev mjuka och goa!

2011-12-06 / 10:49:47
Carro

Jag har använt krämen i många år (det är en av de få krämer jag tål) och den funkar till allt. Nagelband, kinder, läppar, ögonlock.. Använder den mycket till dottern dessutom ibland på blöjbarnens ibland röda rumpor..

2011-12-06 / 12:20:16
http://thep3npushers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback