17.15

2011-02-24 / 17:15:08
Jag vet inte hur många gånger jag har börjat skriva på det här inlägget för att sen radera allt och börja om igen. Men inte nu inte. Dagen har då gått av bara farten, och bortsett från att ha fått naglarna fixade av Jannice på Totally You så har vi även hunnit vara till Luleå en sväng. Jag kom hem med en massa basplagg som inte är sådär jätte skoj att köpa men ett måste att ha! Nu blir det middag, och det luktar som pytt i panna. Visste ni förresten att (nej, hur skulle ni kunna veta det iof) när jag var yngre så åt jag bara potatis bitarna i pytt i pannan. Haha! Jag hade allt mina idéer, vilket jag har än idag om sanningen ska fram!

Kommentarer
Anonym

jag äter oxå bara potatisarna. "köttet" smakar kattmat

2011-02-24 / 18:52:04
Sa Ra

de visste jag gumman! du åt det en gång hos oss och du satt mest och petade i maten vill jag minnas : ) fast du tyckte ju inte om så mycket när du var yngre. vi levde ju på stripsmeny och rostade mackor. älskar dig. puss

2011-02-25 / 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback