Matvrak

2011-01-25 / 11:47:04
Nu har vi precis ätit lunch, så nu funderar jag på att traska ut på en promenad. Vädret ser ju helt fantastiskt ut. Men först måste jag hoppa in i duschen, för efter promenaden kommer Vigan och Ebba för lite bus och kanske lite kaffe. (Jag har mjölk Vigan).



Det kan även hända att en liten tjej somnar i vagnen. Hur det nu är möjligt att hon är trött, hon somna kring halv nio igår och sov till tio idag. Visst är det skönt med sovmorgon, men frågan är hur skoj det blir när hon börjar på förskola. Hon är nämligen inte rolig att väcka men där har jag bara en sak att säga, sådan far sådan dotter. Haha!


Kommentarer
Victoria

Hahaha, tänkte just på det där med mjölken ;D. fan vad bra! :).

2011-01-25 / 11:57:11
£lli£

Vilken trött sötnos!

hoppas ni fick en skön promenix!

Ha det gott, Kram=)

2011-01-25 / 13:15:11
http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback