Bensinman på Nordea

2011-07-28 / 12:11:54


God morgon! Jag somna kring 8-tiden på morgon och vakna kring 11-tiden av brandlarmet på Bodensia (som är ett stort hotell här i stan, till er som inte är härifrån). Det var dock inte första gången, men idag var det allvar och inte bara ett falskt alarm, dock var det inte på Bodensia faran var, utan på Nordea banken som i princip ligger vägg i vägg med Bodensia. Ni kan hur som helst läsa mer om saken här! Hur fungerar mäniskor ibland egentligen?! Ibland får man se väldigt mycket från våran balkong, så lunchen kan bli aningen spännande ibland. Jag har med andra ord inte sovit så mycket idag, men det är inte mycket att göra åt, så är det ibland. Dessutom är jag ledig så sova hinner jag alltid göra sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback