Lindblom of sweden

2011-07-28 / 14:14:28


Titta vilken fin tavla som kom med posten idag. Det är Monica på Lindblom of Sweden som har skickat den för ett gott samarbete. Tack! Jag fick nämligen välja valfri tavla, men det var inte det lättaste då det fanns mer än en tavla som föll oss i smaken. Efter många om och men blev det den här tavlan. Ett fint och personligt släktträd i form av en magnolia med namn och benämning. Nu fattas bara ramen, men den kommer passa så fint i Sagas rum. Ett lagomt stort släktträd till vårat lilla sockerhjärta. ♥

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Sa Ra

åhhhhh, vilken fin tavla!!! min lilla familj som inte är så liten längre : ) tavlan passar ert underbara hem!!! saknar att mysa med er allihopa. Emil om du läser detta så vill jag bara säga att jag saknar dig också : )

2011-07-28 / 18:37:51
Julia

Ja då förstår jag vad du behöver ramen till :-D Den står då här och väntar på att bli hämtad!

2011-07-28 / 20:39:41
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback