:(

2011-06-26 / 16:32:44


Tisdag åker en del av mitt hjärta och en del av mitt liv tillbaka till Spanien, och det känns rent ut sagt skit jobbigt. Tummen ner för det! Jag pratar såklart om min vapendragare, och min "bästaste" vän SaRa. Jag får en stor klump i magen bara jag tänker på det, och jag kommer aldrig vänja mig vid saknaden jag alltid känner då hon inte är hemma i Sverige. (Nu är det dessutom inte bara jag som kommer sakna henne). Vi har en vänskap som är lika stark som hulken, och lika unik som få, och det finns ingen människa som känner mig på det sättet SaRa gör. Vi skrattar ihop, vi gråter ihop, vi fyller i varandras meningar, vi är så olika så vi blir lika och vi lever två helt olika liv men trots det så är vi så tajta som man bara kan bli. "Riktiga vänner växer inte på träd" är mycket mer än bara en klyscha!


 

 

 






Kommentarer
Johanna

Vet precis hur du känner! Så känner jag med Marlene också, det är så himla jobbigt att inte få vara nära den närmaste man har!

2011-06-27 / 01:01:13
http://jodd.blogg.se/
Sa Ra

Jag blir helt tårögd när jag läser det här inlägget! för det har alltid varit jobbigt att åka men den här gången är det extra tungt, kanske för att jag vart hemma så länge i Sverige. Jag älskar dig så otroligt mycket och vill krama dig just nu så du verkligen ser i mina ögon hur mycket jag älskar dig. Fast jag vet att du vet det! för annars är du dum : ) påpekar det mest hela tiden. Vilka fina bilder du lagt upp, får mig att tänka på allt vi faktiskt har hunnit med även fast man alltid tänker att vi borde ha tagit oss tid att göra mer.Men jag kommer tillbaka och Micke har skakat hand med mig och lovat att ni ska komma och hälsa på mig. du Elina du är min bästis och jag är så otroligt lyckligt lottad som har dig i mitt liv. Saknar dig redan : ( puss <3

2011-06-28 / 04:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback