Favoritbrudarna

2011-06-28 / 14:18:21


Nena och Lea har ju som sagt varit här idag, då jag lovade att bjuda Lea på lunch. Dock var hon inte sådär jätte hungrig i värmen och nöjde sig med juice och rostade mackor med gurka på. Sen hade dom även med sig en jätte god bulla till efterrätt, som vi kunde sitta och avnjuta i lugn och ro samtidigt som vi kunde "skvallra" av oss litegrann, hihi. Tack och tack för sällskapet idag, ni är underbara!


 

 

 

 

Jag fick även ännu mer presenter av sweet sis, ett pilgrim halsband, tidningar och produkter ifrån Body Shop rättare sagt. (Jag har redan fått en prenumeration på tidningen Plaza kvinna och smycken). Behöver jag säga att jag har världens bästa syster, jag tror inte det va? :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback