Är gratis gott?

2011-03-31 / 16:31:41
Hur som helst så kan man nu få en gratis skylt hos skyltmax.se (av ett värde av: 115 kr) av den enkla anledningen att dom älskar ♥ bloggare. Det finns hur många skyltar som helst att välja mellan och man kan även designa sin egen skylt. Jag sitter just nu och funderar på om jag ska ta en dörrskylt eller en namnskylt. Det återstår att se, och för att då få den här skylten behöver du alltså bara skriva ett inlägg om dom. Lätt som en plätt!

För övrigt, har jag en hemsk huvudvärk!

Kommentarer
Emelie

Jaha okey, tusen tack för hjälpen! :) brukar vara i Luleå på Barnsången där, Vilma älskar det. Ja det måste vi ju göra! :) hur ser din vecka ut? Känner för att försöka ta mig ut lite så det går fort fram till snittet :-) o då hade ju en promenad varit super :)

2011-03-31 / 18:46:50
http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback