LekochForm

2011-05-13 / 10:50:41
Jag skrev ju igår att jag hade ett paket att hämta ut, men att jag inte visste vad det var då jag inte beställt något. Minns ni?! Paketets avsändare var hur som helst LekochForm (som jag hade en bloggtävling i samarbete med för ett tag sen) och jag blev så glad över paketets innehåll, och givetvis Saga också som paketet faktiskt var till. Tihie!


 

Hur skoj är det inte att ha ett sushipussel med 5 bitar och 2 ätpinnar. "Man kan leka med sushipusslet på flera sätt. T.ex. kan man pussla i bitarna för hand, eller för mer avencerad lek - med hjälp av ätpinnarna. Varje sushibit har ett hål borrat igenom sig för att underlätta då man använder ätpinnarna. Naturligtvis går pusslet också att använda vid rollek, då man helt enkelt leker att man äter sushi". Vill du också ha ett? Du hittar det här!

 

 

 

TACK för den fina överraskningen! ♥

 

 

 


Kommentarer
En pojkmammas vardag ♥

Men vilken fin! Toppenpresent ju.

Håller tummarna och hoppas på vinst i tävlingen!

Kram

2011-05-13 / 12:05:28
http://edvinsmamma.wordpress.com
Victoria

Ååh vilket fint sushipussel!! :).

2011-05-13 / 17:11:06
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback