Knasunge.

2012-07-27 / 15:26:47
Till Sagas stoora glädje har vi nu bakat klart. Hon tyckte nämligen inte alls att det var nå roligt att baka utan hon gjorde precis allting annat, och sa i princip "mamma sluuta nu" från det jag börja till jag var klar. Haha, hon kanske blir som mig trots allt då det kommer till bakning. Någonting som hon däremot tyckte var "roligt" var att slicka bort all smet ifrån visparna, då gick det plöstligt bra att vara samarbetsvillig. ♥
 
 
 
Annars gjorde hon som sagt allting annat, som att tex. måla på sin stol. Vad är papper?
 
 
Kärleksmumsen blev helt okej, även om jag inte blev super nöjd med dom...
 
 
Jag bakade även en rulltårta med daimfyllning...
 
 
Verkligen inte den snyggaste, men jag tror den blev helt okej ändå.
 
 
Strax vankas det grillkväll i sävast och det ser jag framemot. Kanske jag står för efterrätten?! :-)

Kommentarer
Sandra

Vad har du gått på för recept på denna rulltårta? :) Den ser sååååå god ut :D

2012-07-28 / 18:09:33
http://sandstrom.bloggplatsen.se
Sofie

Åh så god den ser ut! Såg att du skrev att du skulle lägga upp receptet på den, bra där för den här måste ja ju bara baka! Kram!

2012-07-29 / 23:12:10
http://blomstertappan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback