Utmaning!

2012-03-27 / 21:41:58

Jag har som sagt blivit utmanad av Sofie att berätta 5 saker som ni kanske inte vet om mig...

 

1. Min favoritfilm när jag var yngre var "Vingar av glas" och jag kan i princip fortfarande alla repliker utan till. Iof inte så konstigt då jag har sett den så många gånger att jag tappat räkningen.

 

2. Jag har sjukt dålig självdisciplin när det gäller godsaker "men imorgon, då jäklar".

 

3. Jag är en typisk tvilling och då får man tolka det hur man vill!

 

4. Jag har alltid velat bli hobby författare då jag tycker det verkar så mysigt på något sätt. Sitta ute på altan ute i stugan med en kopp kaffe framför sig och med pennan i handen och ett anteckningsblock på bordet och låta fantasin flöda iväg. Det finns faktiskt massvis med anteckningsblock sen jag var yngre som börjar med "Det var en gång". Skriva en bok av något slag kommer jag säkerligen göra någon gång i livet, men om den sen står hemma i bokhyllan eller ute i bokhandeln är en annan femma, förmodligen hemma i bokhyllan..

 

5. Jag tror stenhårt på karma och är övertygad om att allting som händer i livet har en mening. (Även om det inte alltid är så lätt att se meningen i allt men man ska nog inte alltid göra det).

 

 

Det här var faktiskt lättare sagt än gjort, men nu är det gjort och nu skickar jag vidare denna utmaning till: Elin, Cissi, Emma, Ida & Johanna


Kommentarer
Sofie

haha de där med självdisciplinen känner jag igen, tog nyss en kaka och tänkte "på måndag då ska jag ta tag i detta, inga mer kakor då!"

2012-03-28 / 21:16:59
http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback