Vimplar

2012-05-09 / 11:28:37

För ett tag sen fick jag (och Saga) hem dessa vimplar/flaggspel från LekochForm i brevlådan för att vi skulle kunna göra en recension. Varje vimpel är ca. 20 cm och totalt är det 20 vimplar. 4 meter totalt i mycket vackra färger och tyger. Tygerna är dessutom sådär mysiga & mjuka, och jag förstår nu vad Jessica från LekochForm mena då hon skrev: "Det är så himla fint men nästan lite svårt att göra det rättvisa i shoppen. Man behöver nästan känna på det". Jag gillar även storleken på vimplarna, då jag tycker man ska se flaggspelet klart och tydligt då man kliver in i exempelvis Sagas rum. Vimplarna kan man ha som tex. dekoration vid barnkalas men jag kommer ha det som inredning i Sagas rum då det är detaljerna som gör det. Sen att Saga tyckte om alla färger och mönster spelar såklart också in. ♥ Märket på flaggspelet är förresten Global Affairs. Jag sparar det bästa till sist och det är att det kommer komma upp en tävling här i dagarna som gör att ni kommer få chansen att vinna ett likadant flaggspel så håll utkik!!

 

 

 





P.S. När jag satt upp vimplarna i Sagas rum ska jag fota och visa er. D.S.


Kommentarer
bitskemma

kalasfina e de=)) funderade på och knåpa ihop själv men jag vet inte haha för och vara arbetslös har jag väldigt lite tid över;P få vara med o tävla sen istället;)



ok, hör av dig om du ångra dig! Jag har inte huggt in än men klämt på påsarna haha få vänta tills brum somnat ikväll och mannen smygit ner i källaren så jag få ha de i fred;)

sandlådan är kanon och precis en sn jag ville ha- med bänkar på sidorna som fungerar som lock! då kan man ju sitta med utan och behöva sitta i och det är toppen! letat som en galning men Cheapy hade slutligen en=)

2012-05-09 / 13:10:34
http://bitskemma.blogspot.com
En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Åh vilken fin !! Den tävlingen ska jag INTE missa :)

Kram

2012-05-09 / 15:06:58
http://edvinsmamma.wordpress.com
Sofie

Det är ju så fint med vimplar och vi vill hemskt gärna se en bild när de är uppsatta i hennes rum!

2012-05-09 / 20:47:49
http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback