"Bloggledig"

2012-09-02 / 21:25:00

Det är vad jag har varit idag som ni har märkt, istället har vi varit i Haparanda hela dagen med Ida - På IKEA (och lite andra affärer). Hem kom vi med lite smått och gott, men jag förstår verkligen inte hur det kan bli flera hundra då man som inte köper något speciellt egentligen?

 

 

Saga deppade inte över bilresan då Ida hade resurser, hihi.

 

 

Sötnötter!

 

 

Hon blev dock lite trött/less inne på IKEA och fixade sig en egen liten plats att chilla på

 

 

Men hon lekte även litegrann i lekhörnan..

 

 

Jag då, jag hittade en jätte mysig tröja som jag bara inte kunde låta bli att köpa..

 

 

Återigen en trött, men nöjd tjej. Behöver jag säga att hon somnade på väg hem? Haha!


Kommentarer
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ha ha - den sista bilden är ju helt underbar! Ja på IKEA lyckas man alltid göra av med pengar trots att man inte tänkt det från början.... :).

Kram

2012-09-02 / 21:43:58
http://hannadidrikson.blogg.se
Johanna Ljungkrantz

Vilken fin gose tröja du hittat! Koftor och tröjor kan man inte ha för många under hösten.

2012-09-03 / 06:16:49
http://kolared.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback