Ett torsdagsäventyr

2013-04-25 / 19:20:00

Mitt tidigare inlägg verkar inte ha publicerats (?) men å andra sidan är jag inte förvånad då appen har strulat rätt mycket på sista tiden. Hur som helst så åkte vi iväg på ett litet äventyr på förmiddagen och hamnade i Älvsbyn av alla ställen, där strosade vi runt på stan, åt pizza, myste i solen och sen tog vi oss en glass innan vi åkte hemåt. ♥ Dit kommer vi absolut åka fler gånger då jag gick in i en butik som nu har blivit min favoritbutik, det fanns verkligen hur mycket fint som helst. - Kläder, skor, accessoarer, men framför allt hur mycket fina inredningssaker som helst. Ni vet sådär mycket att man inte vet var man ska börja och jag kommer förmodligen drömma om alla saker som mer än gärna hade fått följa med hem. Dock hade vi nog inte själva fått plats då, för exakt så mycket fina saker fanns det. Nu blir det att invänta Sofias änglar och sen ska vi börja åka hemåt då vi för tillfället är hos "momme" och hälsar på.

 


Kommentarer
Veronica

Fina ni<3

2013-04-25 / 22:15:30
http://4livliga.blogspot.se
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som en ljuvlig dag!! Åh - jag klarar inte av att se Sofies änglar. Får bara jätte ont i magen och gråter alldeles hysteriskt.... :)

Kramar

2013-04-25 / 22:29:50
http://hannadidrikson.blogg.se/
Sofie

Åh vilket bra ställe ni gjorde ett äventyr till, alltid roligt att spana in nya städer med nytt utbud av gator att strosa på, kanske en ny glassort och framförallt en ny affär! Wao låter ju som en drömaffär, fick något följa med hem? Ja förutom i drömmarna!
Ingen fara vännen, som sagt kolla vad ett sådan grön kuvert kostar när du har tid och ork! Träffade förresten en vän och hennes barn igår och hon hade en sådan jacka på sig och det var precis lika fin i verkligheten och kändes så skön i kvalitén! Så åh så glad jag är att vi får köpa den av er! Ha en riktigt skön fredag nu! Kram!

2013-04-26 / 08:43:12
http://blomstertappan.blogg.se
Fröken M

Vilken härlig bild på er !! :)

2013-04-28 / 14:26:25
http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback